کد خبر: 208191
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 بهمن 1400 - 17:12
با اوجگیری سرمای زمستان، میزان استفاده از گاز تا حد چشمگیری افزایش مییابد به طوری که برخی صنایع مجبور به استفاده از مازوت به جای سوخت گاز هستند. برای کاهش مصرف گاز و همچنین جلوگیری از اتلاف گرما، صرفهجویی و پایین آوردن صورتحساب انرژی مصرفی در فصلهای سرد سال باید راهکارهایی را در پیش گرفت.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.